مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

مقدمه

منت خدای را عز و جل ، که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت.

 با توجه به اینکه گیربکس های اتوماتیک امروزه گسترش زیادی پیدا کرده اند و تا جایی که من اطلاع دارم ،وبلاگ و یا سایتی در این زمینه گرداوری نشده ، تصمیم گرفتم وبلاگی در این مورد بنویسم.

امید است وبلاگی که اکنون پیش روی شماست سهمی هر چند کوچک در این زمینه داشته باشد و این  تلاش جهت خدمت به شما دانشجویان ، پژوهشگران و علاقمندان به این صنعت (خودروسازی)  مسمر ثمر واقع شود. ان شاءالله

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید عباسی 1386/09/07 ساعت 09:04

سلام آقای مهندس حسینی واقعا دستون درد نکنه مطالب خیلی جالبی ارایه کرده اید افرادی با قدرت کاوش گری بالا مثل شما واقعا کم پیدا میشن و من به شما افتخار می کنم خواستم اگه ممکنه خیلی زود جدول در گیر شدن کلاچها و باندها یا بعبارت دیگه RC, FC گیربکس پژو۲۰۶ رو برام ارسال کنید با توجه به اینکه من مدرس هستم به این مطلب نیاز فوری دارم و امید وارم شما کمکم کنید در ضمن من سایت شما رو به کلیه دانش آموزان معرفی کرده ام تا به عنوان یک مرجع از آن استفاده کنند حق یار و پشت پناهتان

reza rasoli 1389/08/26 ساعت 11:52

salam dadashi dast golt dard nakone kheili donbale in mataleb bodam hamasho inja peida kardam man baradar hosein rasoli hastam mard ahanin 2dore man bache qaz hastam danshgah azad taks

عباس 1390/09/19 ساعت 10:40

با عرض سلام خدمت مهندس ارجمند آقای سید حسین حسینی ، جدت یاری ات کند انشاالا
از زخمات زیادی که در رابطه آموزش و اطلاع رسانی در مورد تعمیر و دیگر موارد ، انواع خودروها مکشید تا مطلب قابل فهم و درک ارایه دهید از شما تشکر و قدر دانی میکنم.
اگر بر نامه آموزشی تصویری و صوتی تعمیر موتور و گریبکس پژو در هر نوع و سمند را دارید که از ابتدا که ماشین وارد تعمیر گاه میشود و چک زده میشود و پلوسها در آورده میشوند که کاملا به رویت دیده شود تا برسد به بقیه قطعاط و تنظیمات و ساچمه ها و غیره که همه دقیقا محل و حالت چه هنگام اراق کردن و چه هنگام جمع کردن کاملا دیده شود که هم استاد صبور میخواهد و هم فیلم بردار ماهر که با دیدن آن مکانیک تازه کار این خودرو تردیدی نداشته باشد بنده خریدار چنین مجموعهای هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد