مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

عید سعید فطر مبارک باد

امیدوارم همه ی ما نتیجه ی مطلوب را از ماه رمضان گرفته باشیم

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
خوب هستین؟ عید شما هم با تاخیر چند روزه مبارک!
یه سوال دارم... بپرسم؟
یه مطلب در مورد گیربکس های اتوماتیک نوشته بودی... و اینکه برای داخل شهر دنده محبوبتره... حالا سوال من اینه که آیا محبوبیت ماشین های دنده ای به خاطر اون روانشناسی مردمیه یا این که دلیل علمی داره؟ من از ماشین های دنده ای شدیدا بیزارم... همیشه از آدمهای مختلف شنیدم که اتوماتیک در شهر های پرترافیک مثل تهران مشکل دارن... هیچ وقت نگفتن که مشکلشون چیه... حس من اینه که به دلیل رایج نبودن این ماشین ها تو ایران مردم باهاشون دوست نیستن... شهرهای پرترافیک دیگه ای مثل لندن هم هستند که ماشین های اتوماتیک رواج دارند...
خیلی از لطفت ممنونم
وبلاگتم خیلی مفیده...
موفق باشی

پت 1385/08/09 ساعت 20:20 http://chocoholic.persianblog.com

سلام
ممنون از راهنماییتون... اگه واقعا دلیل اینکه مردم از اتوماتیک گریزانند این باشه که نمی خوان پشت چراغ بمونند و اینکه فکر می کنند اتوماتیک مال راننده های ضعیف که خیلی خوشحال شدم. پس دلیلش تقریبا جنبه ی سلیقه - اجتماعی داره؟ چون امتحان که کردم دیدم زمان شتاب گیری اتوماتیک خیلی با کلاج و دنده ی دنده ای ها فرقی نمی کنه. البته اتوماتیک ها آرامش و تمرکز بیشتری به راننده هم می دن... اتوماتیک ها به هر حال ماشین نسل بعد از دنده ای ها هستند و طبیعاتا برای سهولت زندگی طراحی شده اند...
بازم از راهنماییت ممنونم
موفق باشی

برادر گرامی
باعرض سلام و خسته نباشید
بعد از مشکلاتی که برای سایت پرشین بلاگ بوجود آمد. اقدام به راه اندازی وبلاگی در سایت بلاگفا نمودم.از لینک قبلی وبلاگم متشکرم. در صورت تمایل آدرس لینک وبلاگ تخصصی مکانیک خودرو را تصحیح نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد