مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

دانلود مقاله جریان های داخل سیلندر خودرو

 قبل از اینکه به مطالعه انواع پیستون ها و شکل دریجه ها داشته باشیم . مطالعه این فایل را پیشنهاد می کنم.  

 

فایل pdf شامل معرفی مختصر : 

انواع جریان ها 

جریان های اشفته 

جریان چرخشی ، غلتشی و شعاعی 

مدل سازی ساده جریان ها  

 

دانلود فایل

نظرات 3 + ارسال نظر
تقی پور 1390/03/02 ساعت 19:22

سلام

ببخشید برای تست انژکتور بعضی ها این کا رو با لبتاب انجام میدن می خواستم بدونم آیا با لبتاب معمولی هم میشه این کار رو کرد یا لبتاب خاصی می خواد.

با تشکر از لطفتان

سلام در این مورد اطلاعات زیادی ندارم و کار نکردم.
اما فکر می کنم نرم افزاری هست که میشه رو همه لپ تاب ها نصب بشه و امکان به روز شدن را هم داره.

سلام
جناب آقای مهندس سید حسین حسینی از اینکه وبلاگ من را لینک کردید سپاسگذارم.
مطالب بسیار جالبی در وبلاگ شما دیدم . من هر از گاهی به شیراز می آیم بسیاری از اقوم من آنجا هستند . من هم متولد استهبان هستم . هر امری باشد که از عهده من بر بیاید در خدمتم.
من هم شما را با افتخار لینک کردم
موفق و پیروز باشید

قره داغلی 1390/03/07 ساعت 12:26 http://www.aharim.com

سلام

ممنون از پاسختون.

اگر اطلاعاتی در این مورد کسب کردید بنده را بی نصیب نگذارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد