مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

شروعی دوباره

سلام خیلی وقت بود که به این وبلاگم سر نزده بودم .  اما همچنان می بینم که وبلاگ سرپا مونده و خوشحالم که مطالب برای شما مفید بوده. 

در حال حاضر دارم روی سایت  نوین بخار کار می کنم  و مقاله هایی درباره دیگ بخار و تاسیسات در این سایت قرار میدم. 

اما همچنان به زمینه خودرو علاقمندم و قصد دارم سایت تخصصی در این مورد راه اندازی کنم.  

کسانی که علاقمند به تولید محتوای خودرو هستند (ترجمه تحقیق و ..) و کسانی که در این زمینه به صورت عملی کار می کنند دعوت می کنم که مشخصات خودشون رو در نظرات (عمومی یا خصوصی  ) درج کنند . تا بتونم در اینده نزدیک با شما لینک شده و همکاری داشته باشیم. 

https://novinbokhar.org


ادرس جیمیل من برای تماس : shz.hossein


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد