مقاله ی pdf تسریع احتراق به وسیله ی پیستون های شعاعی
چکیده : در این مقاله ، حرکت هوا، سوخت و گازهای خروجی در داخل سیلندر و در طی مرحله تراکم، احتراق و قدرت را که در یک چرخه رخ می دهد، بررسی شده است. وجود این حرکت ها، برای سرعت بخشیدن به تبخیر سوخت، بهبود بخشیدن به اختلاط هوا و سوخت، و افزایش بازده و سرعت احتراق، مهم است.
علاوه بر آشفتگی مطلوب و معمول، حرکت دورانی دیگری بنام چرخش نیز در ورود مخلوط هوا و سوخت تولید می شود. در انتهای مرحله تراکم، دو حرکت و جریان جرمی ایجاد می گردد، حرکت شعاعی مخلوط هوا و سوخت به سمت مرکز محفظه احتراق و غلتش مخلوط هوا و سوخت. حرکت اول، حرکتی شعاعی به سمت خط مرکز سیلندر است، در حالیکه حرکت دوم، حرکتی دورانی حول محوری محیطی می باشد. جریانی مطلوب است که تلفات حرارتی زیادی نداشته باشد و بتواند احتراق را سرعت ببخشد. این مقاله جریان های داخل سیلندر و تاثیر پیستون ها بر این جریان ها را در موتور دیزل مورد بحث قرار داده.
برای دانلود روی تصویر و یا لینک دانلود کلیک کنید.
مطالبی که در این مقاله می خوانید
سرعت بخشیدن به احتراق
شکل پیستون و مشخه های عمومی
جریان های داخل سیلندر و مشخصه ها
پیستون های تخت و پیستون شیب دار شعاعی
دریچه های غلتشی و دریچه های پایه در سیلندر
گرمای تلف شده
مصرف سوخت در بارهای کم با ترکیب پیستون شعاعی و دریچه غلتشی
تاثیر شکل پیستون در ضربه و احتراق
تاثیر شکل پیستون و ارتفاع حفره
تاثیر جریان شعاعی ناحیه محصور کننده در محفظه ی احتراق
کارائی مکش و شکل پیستون ها در حالت تمام بار
تاثیر شکل ناحیه های تاج پیستون در احتراق
احتراق در بارهای جزئی همراه با ترکیب غلتش و چرخش
حجم فایل MB 2
رمز فایل : /http://gearbox.blogsky.com
برچسب ها: انواع جریان در سیلندر موتور ، تاثیر شکل پیستون ها در احتراق ، شکل پیستون های موتورهای دیزل ،