مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

بررسی گیربکس سه دنده ی اتوماتیک

.

 این نقشه شماتیک را داخل کتاب" اصول طراحی سیستم های تعلیق و فرمان خودرو " دیدم و شماتیک انتقال قدرت ان برام جالب بود و بالاخره توانستم که ان را در اختیار شما بگذارم.

خودرو یکپارچه رانش(تمام چرخها محرک) با گیربکس اتوماتیک سه دنده  

 

گیربکس اتوماتیک در خودرو چهار چرخ رانش

  شماتیک خودرو چهار چرخ رانش ، همراه با جعبه دنده خودکار

دیدن عکس در اندازه ی واقعی  

در خودروهای تمام چرخها محرک، یکی از محورهای جلو یا عقب محرک اصلی است. برای بهبود ویژگی های رانشی و پایداری خودرو، بخشی از گشتاور خودرو به محور دیگر منتقل میشود.  

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
عطا 1385/09/18 ساعت 17:29

مصطفی 1385/12/13 ساعت 18:46

من اطلاعاتی راجع به گیربکس اتوماتیک ریل باس نیاز دارم لطفا اگر شما دارید به میل بالا میل کنید ممنون

بهنام کرمی زاده 1387/02/10 ساعت 11:13

عالیه ولی یه خورده اطلاعات گیربکسی را افزایش بدین

جاوید 1387/02/17 ساعت 11:21

3D max یا maya بهترین برنامه هان واسه ساختن اشکال ۳ بعدی. maya رو دست کم نگیرید بعضی جاهای کارتون کارخانه هیولاهارو با اون ساختن.

رسول شاهوردی 1387/03/25 ساعت 08:50

واقعا دستون درد نکنه که همچین سایتی رو درست کردید دمت گرم

محمد 1389/11/11 ساعت 13:34

سلام دستت درد نکنه سایت خوبی داری که من خودم استفاده کردم.راستش من یه مشکل هم دارم نمیدونم کسی یا شما میتونین کمکم کنین یا نه؟من یه پزو۴۰۵ ۲۰۰۰دارم که اتوماتش کردم ولی خوب راه نمیره کم میاره روی۳۵۰۰و۴۰۰۰دنده عوض میکنه که کمه وبد نمیدونم چیه اگه میشه راهنماییم کنین ممنونم

سلام دوست عزیز
یه مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتومات در تهران هست. اونجا وسایل و امکانات لازم برای تعمیر یک گیربکس را به طور کامل دارند. امیدوارم مشکلت حل بشه

شهریار 1390/08/27 ساعت 02:25

57231

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد