مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

مکانیک خودرو

تشریح سیستم های مختلف خودرو

گیربکس اتوماتیک پژو 206 AL4

در این پست با ساختار گیربکس اتوماتیک پژو 206 اشنا خواهید شد. در این گیربکس از دو مجموعه خورشیدی استفاده شده .  

 

پژو 206 

شماتیک گیربکس اتوماتیک پژو 206 همراه با مسیر دنده ها   

 

همانطور که مشاهده می کنید این گیربکس سه فیکس کلاچ و دو روتوری کلاج دارد. 

 

پیروز باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
edwin 1390/05/08 ساعت 05:41

سلام دوست عزیز
خواهشمندم پاسخ سئوالات حقیر را بدهید اگر ممکن است ایمیل نمایید و آیا لازم می دونید به نمایندگی مراجعه کنم، ممنون.
206 تیپ 6 با کارکرد 5000 کیلومتر دارم (5ماه تحویل گرفتم)
1- در موقع شروع حرکت و دور گرفتن به مدت چند ثانیه زیر پام میلرزه علت چیه؟ فراخوان تعویض دسته موتور شامل حال ماشینم می شد که رفتم و تعویض کردم.
2- در زمانی که ماشین رو روشن می کنم و بعد می خوام دنده را از P به R و یا از P به D ببرم یه صدای تقه می آید مخصوصا از P به R آیا طبیعی هست؟ ببرم نمایندگی؟
3- موقع ترافیک یا چراغ قرمز تا چه مدت زمانی دنده را خلاص نکنم و روی D بمانم در مطالب قبلی بعضی دوستان گفتند کمتر 60 ثانیه بعضی گفتند 90 ثانیه ، نرمالش چیه؟
4- در سربالای یه موقع هایی هر چی گاز میدم گاز نمی خوره انگاره تک کار می کنه پدال گازو تا ته فشار میدم بازم گاز ثابته بعد چند ثانیه آنچنان گاز می خوره میره تو دل ماشین جلویی ، بعضی می گن کپ می کنه می خواستم بدونم با تعویض پدال گاز ماشین به پدال 5 سیمه مشکلم حل میشه؟ اینکه در این مواقع پدال گاز رو تا ته فشار میدم مشکلی واسه موتور و گیربکس پیش نمی آید؟
عذرخواهی می کنم و متشکرم...

حسن 1394/09/11 ساعت 19:40

واقعا مطلب عالی بود. مرسی
یه سوال داشتم چطور میشه نقشه شماتیک گیربکس های روز دنیا رو گیر اورد

سلام دوست عزیز
اگر در اینترنت جستجو کنید حتما مواردی پیدا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد